Tattoo iklan di dahi berharga $ 10,000


Seorang ibu telah menghiasi dahinya dengan tato alamat laman web perjudian setelah melelong ruang iklan di kepalanya untuk membayar wang yuran sekolah anaknya.

Karolyne Smith mesti meneruskan hidup dengan billboard yang kekal di dahinya selepas dia menerima 'tawaran sebesar $ 10,000 untuk' Goldenpalace.com 'ruangan iklan. Dia mencari wang untuk menghantar anaknya Brady ke sekolah swasta.

Karolyne berkata: "Saya benar-benar ingin melakukan perkara ini. Bagi orang lain, nampaknya seperti benda yang bodoh untuk dilakukan. Bagi saya, $ 10,000 adalah seperti sejuta dolar. "

"Saya hanya hidup sekali dan saya melakukannya untuk anak saya. Ini adalah satu pengorbanan kecil untuk membina masa depan yang lebih baik untuk anak saya."

Karolyne tidak mengambil keputusan ringan. Dia dinasihatkan selama lebih dari tiga minggu oleh pasangannya Jeremy Williams.

Lelongan eBay Smith menarik lebih dari 27.000 hit dan 1,000 view. Tawaran mencapai $ 999,99 sebelum Goldenpalace.com, sebuah syarikat judi internet bertemu harga $ 10,000 Smith bertanya. Goldenpalace.com juga memberinya lagi $ 5,000 untuk masalah itu.

Orang lain, yang terinspirasi oleh Karolyne saat ini melelong dahinya sebagai ruang iklan di ebay.

Catat Ulasan

0 Ulasan

Close Menu