happyneedsleep

Sumber Berita luar, Gambar lawak, Gambar menarik, Gambar pelik, Games, Ganas, Gempa bumi, Info menarik, Jerung, Megalodon, Meme, Pelik , Video ganas, Video lawak

HashFlare

18 Mac 2011

SFC Gregory Giger Bunuh Diri Setelah 3 Kali Pergi Ke Iraq


Sgt. 1st Class Gregory Giger adalah salah seorang daripada sekurang-kurangnya 22 ahli Fort Hood GI yang bunuh diri pada akhir tahun 2010.
Dengan "perang kekal" sekarang adalah normal bagi tentera Amerika, ciri yang dapat dilihat pada mereka telah menunjukkan segalanya. Sarjan First Class Gregory Giger membunuh diri setelah pergi ke Iraq tiga kali. Dia pernah bertugas di Angkatan Darat AS selama hampir 25 tahun. Manusia tidak boleh terus hidup seperti itu.

Dalam sebuah rencana (My San Antonio) MySA oleh Sig Christenson disiarkan pada tarikh 20 Januari 2010, statistik bunuh diri Tentera Darat dapat diungkapkan, khususnya yang berlaku di Fort Hood.

Sgt. Kelas 1 Gregory Eugene Giger adalah "kualiti ketenangan Texas" bahkan setelah isterinya meminta cerai ketika dia berada di Iraq, kata ibunya.

Pihak berkuasa mencari Giger, 42, dari Houston mati di apartmentnya berhampiran Fort Hood,yang lehernya tergantung oleh necktie. Dia adalah salah satu daripada sekurang-kurangnya 22 GI dari pos untuk bunuh diri pada tahun 2010.

Tanda Fort Hood merupakan rekod baru untuk pos tersebut dan mencatatkan rekod terburuk bagi jumlah tentera yang membunuh diri pada setiap tahun. Bagaimanapun, suatu tanda harapan masih dalam pengiraan suram. Tapi ada berita buruk, juga: Jumlah bunuh diri di Garda Nasional dan Cadangan Angkatan Darat meningkat dengan mendadak.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan